Breng de potentiële klanten van je bedrijf in de juiste stemming

Stop met verkopen en wordt gekocht, doordat jullie prettig en relaxt in gesprek gaan en de juiste vragen stellen

Je bent eigenaar of salesmanager van een mooi MKB bedrijf of organisatie. Jouw dienst of product aan de man brengen is een van de belangrijkste zaken waar je je als bedrijf mee bezig houdt.

Herken je de volgende uitdagingen

  • Je team weet niet goed hoe de juiste doelgroep te vinden en hoe ze deze het beste kunnen benaderen?
  • Als jouw team in gesprek gaat met potentiële klanten, laten ze veel te veel liggen?
  • De medewerkers komen niet snel genoeg tot een concrete opdracht?
  • Je team is niet niet bekend met de vragen die ze kunnen stellen in een commercieel gesprek, vragen die impact hebben?
  • Het team vindt het lastig om zomaar een dialoog aan te gaan op een netwerk bijeenkomst?
  • Het team kan veel meer halen uit de bestaande klanten en je gelooft in de kracht van goede ambassadeurs?

Geen enkel bedrijf kan zonder klanten; maar hoe zorg je nou voor goede klanten? Klanten die passen en jullie weten te vinden? Met andere woorden; hoe vind en bind je klanten die een goede en eerlijke prijs betalen voor jouw diensten of producten? Moet je daarvoor heel schreeuwerig jezelf verkopen, of kan het ook anders?

Klanten krijgen doe je zo

“Menselijk zaken doen” is niet jezelf verkopen door te schreeuwen of gladde praatjes, maar gaat uit van echt contact. Ik help door Menselijk zakendoen de “gunfactor” van de medewerkers te vergroten en het vertrouwen dat potentiële klanten in ze hebben. Bij mij leren ze hoe ze jullie doelgroep in de juiste stemming krijgen om daadwerkelijk met jullie in zee te gaan.

In deze training staat het stellen van relevante vragen centraal. Vragen die impact hebben in een commercieel gesprek. Ik leer de medewerkers wat ze kunnen doen met de info die een (potentiële) klant ze teruggeeft, de klant centraal te zetten én goed te luisteren naar de behoeftes. En hoe ze ervoor zorgen dat iemand dan ook daadwerkelijk klant wordt. Trucs en technieken laten we weg. Ik leer het team een goed en prettig dialoog aan te gaan met hun potentiële klanten. Een gesprek waardoor ze niet meer om het bedrijf heen kunnen! Verkopen is niet moeilijk, als je maar werkt vanuit “heartselling” en “hardselling” juist achterwege laat.

Deze training levert jouw bedrijf het volgende op

  1. Meer klanten, waardoor targets wél gehaald worden
  2. Meer plezier in de contacten met (potentiële) klanten
  3. Minder stress, want wie zit daar nou op te wachten?
  4. Een team dat goed op elkaar is ingespeeld en met de juiste handvatten de juiste, slimme dingen doet
  5. Een plan de campagne om samen actie te ondernemen voor meer klanten

Laat je gegevens hieronder achter en ik bel je binnen 2 werkdagen voor een afspraak.

Zin in een bakkie?

Mijn koffie drink ik het liefst in de vorm van een Latte Macchiato. En jij? Laat een paar gegevens achter, dan neem ik contact op voor een goed gesprek.

Refrentie

‘Wat is je vraag?’ vraagt Sabine van Dat is de Vraag vaak. En dat is een goeie vraag! Van Sabine leerde ik geen hypotheken te slijten, maar te vragen hoe het fijn wonen er nu uitziet. Wat wil je opdrachtgever eigenlijk? Waar is behoefte aan? En heb je dat dan ook te bieden? Ben je de goede match voor elkaar? Werkelijk iets voor elkaar kunnen betekenen: daar is het Sabine om te doen. Daar is het mij ook om te doen. En dat deed Sabine ook voor mij. Ik volgde een zakelijke communicatietraining, een kleurenworkshop en business coaching met mijn team bij Sabine. En het rare is: ik heb het niet het idee dat zij me iets verkocht heeft. Integendeel. Het was iets wat ik echt nodig had. Niet meer. En op een sprankelende, boeiende manier. En het fijne is: ik vind het zelf ook veel leuker om te vragen!

Anna van de Weijgaert, eigenaar Oog om Oog, promotiefilms

 

Behoefte aan meer klanten die goed bij je bedrijf of organisatie passen?

Zin in een goed gesprek?

Naam
Email
Telefoon
Share This