Menselijk zakendoen

Dat is verkopen anno NU, waarbij de klant centraal staat en je oprecht verkoopt

Raak de juiste snaar in jezelf

  • Ben je jezelf als ondernemer? Menselijk zakendoen begint bij jezelf
  • Wat maakt jou uniek als ondernemer? Durf je al te stralen?
  • Weet je waarom je de dingen doet die je doet? Ontdek jouw eigen “Why”
  • Weet je waar je tegenaan loopt in het ondernemen? Samen pakken we dat aan
  • Middels o.a. (organisatie) opstellingen leer je wat jouw pad is, wat je tegenhoud en hoe je dit kunt oplossen

Breng jouw potentiële klant in de juiste stemming

  • Kun je jezelf zijn als je aan het verkopen bent?
  • Welke vorm van nieuwe klanten krijgen past bij jou?
  • Hoe sterk ben je jezelf aan tafel, aan de telefoon en in je netwerk?
  • Stel je reeds vragen die écht impact hebben én het verschil maken?
  • Leer de stap te maken van “hard selling naar heart selling” voor meer enthousiaste klanten

Draai aan de juiste knoppen bij jouw klant

  • Ben je jezelf bij je klanten?
  • Weet je wat te doen na een 1e gesprek of na het uitbrengen van een voorstel?
  • Zijn jouw klanten al échte ambassadeurs?
  • Weet je een effectieve en prettige manier van aftersales toe te passen?
  • Heb je reeds een fijne relatie met je klanten?
  • Zet net dat stapje extra voor je klanten en mond tot mond reclame doet de rest

 

Welke uitdagingen houden jou bezig binnen je onderneming? Deel ze met me, zodat ik je verder kan helpen aan meer klanten, meer omzet en meer plezier.

Ik neem graag contact op met je voor koffie!

Naam
Email
Telefoon
'
Share This