Eigenlijk wil ik roepen dat alles om liefde gaat. Maarja, ik ben maar een salestrainer.
Van de daken schreeuwen dat angst je slechtste raadgever is, maarja ik doe sales.
Je de vraag stellen waar je nou eigenlijk écht blij van wordt, maarja die sales?

Eigenlijk wil ik je vertellen dat het niet zo moeilijk is als dat ze je doen geloven, maarja zo denkt men over sales. 
Je op een briefje meegeven dat jouw weg dikke prima is, maarja dat hoort niet volgens sales uit het boekje.
Je laten inzien hoe het relaxter, oprechter en slimmer mag, maarja sales hoort zwaar te zijn, zeggen ze.

Eigenlijk wil ik je laten inzien welke blokkades je hebt en hoe juist dié te tackelen, maarja verwacht je dat binnen sales?
Je uitnodigen het gewoon lekker te doén, maarja is het wel lekker, die sales?
Je versteld laten staan van jezelf, maarja die sales hè…

Eigenlijk laat ik je ervaren wat je allang weet, want ook dát is sales.
Je pad een tijdje volgen en samen bekijken hoe het voor jou goed werkt, dat is sales die werkt.
Je laten ervaren dat fijne klanten die graag met jou willen werken, de sales is die pas écht goed voelt.

Eigenlijk laat ik je klanten krijgen die écht bij jou passen, zodat dat hele sales zo gek nog niet is….

DE LAATSTE TIPS

Wie is Sabine?

Dat is de vraag!

Warme verbinder, vernieuwend, zachte kracht en persoonlijk. Dat ben ik.

Ik geloof in Menselijk zakendoen. Bedrijven doen immers geen zaken met bedrijven, maar met de motor van het bedrijf: de mensen

Je visie op én gedachtes over sales zijn van groot belang. Hoe jij in contact treedt met jouw (potentiële) klanten ook.  Vind je sales maar lastig en gedoe en weet je niet goed hoe je het voor jezelf juist wel leuk en interessant kunt maken?

Ik vind het gaaf om ondernemers en bedrijven te helpen in hun communicatie met klanten en in het vinden en binden van nieuwe klanten.

Wat ik voor jou kan betekenen?

 

Menselijk zakendoen

 

De motor van je bedrijf? Dat zijn je mensen! Zij zorgen voor meer blije klanten en omzetgroei als logisch gevolg. Hoe goed gaat dit in jouw organisatie? Dat is de vraag waar je bij stil mag staan.

Werk aan je mindset op salesgebied en maak met Menselijk zakendoen hét verschil. Echt contact maken, op een slimme oprechte manier en met een beetje lef. Voor meer dan tevreden en terugkerende klanten. Hoe je dat doet? 

Wat zeggen anderen?

Hoe jij mij gaat ervaren?

Share This