Eigenlijk wil ik roepen dat alles om liefde gaat. Maarja, ik ben maar een salestrainer.
Van de daken schreeuwen dat angst je slechtste raadgever is, maarja ik doe sales.
Je de vraag stellen waar je nou eigenlijk écht blij van wordt, maarja die sales?

Eigenlijk wil ik je vertellen dat het niet zo moeilijk is als dat ze je doen geloven, maarja zo denkt men over sales. 
Je op een briefje meegeven dat jouw weg dikke prima is, maarja dat hoort niet volgens sales uit het boekje.
Je laten inzien hoe het relaxter, oprechter en slimmer mag, maarja sales hoort zwaar te zijn, zeggen ze.

Eigenlijk wil ik je laten inzien welke blokkades je hebt en hoe juist dié te tackelen, maarja verwacht je dat binnen sales?
Je uitnodigen het gewoon lekker te doén, maarja is het wel lekker, die sales?
Je versteld laten staan van jezelf, maarja die sales hè…

Eigenlijk laat ik je ervaren wat je allang weet, want ook dát is sales.
Je pad een tijdje volgen en samen bekijken hoe het voor jou goed werkt, dat is sales die werkt.
Je laten ervaren dat fijne klanten die graag met jou willen werken, de sales is die pas écht goed voelt.

Eigenlijk laat ik je klanten krijgen die écht bij jou passen, zodat dat hele sales zo gek nog niet is….

Wie is Sabine?

Dat is de vraag!

Ik geloof in Menselijk zakendoen. Bedrijven doen immers geen zaken met bedrijven, maar met de mensen

Ondernemen en lef gaan samen. Telkens wanneer ik mijn “lefknop” gebruik, ontstaan er nieuwe mogelijkheden. Soms heb je lef nodig om écht jezelf te zijn en andere keren heb je lef nodig om onbegrensde mogelijkheden te ontdekkenDit gun ik jou ook.

Ik zag in mijn ondernemersfamilie veel onmacht. Als professional heb ik geleerd dat de oplossing in de kern te vinden is. Wat is de eigenlijke vraag? 

Zeker in de zakenwereld vermijden we vaak echtheid. Wanneer jij de dingen anders gaat zien, krijg je ander resultaat. 

Ik ben zakelijk op mijn mooist als ik iets mag aanraken dat ontroert. Als we de kern te pakken hebben, ontstaat er helderheid. Vaak valt er dan zichtbaar een last van de schouders. Einde gedoe. Er is plaats gemaakt voor heldere communicatie, plezierige samenwerking en meer blije klanten.

Wat ik voor jou kan betekenen?

 

Menselijk zakendoen

 

De motor van je bedrijf? Dat zijn je mensen en ben jij zelf! Omdat we allemaal mens zijn, ontstaat er ook gedoe. In je hoofd, in je team, in je sales en in je leven. Zakelijk en privé.

Laat mij een tijdje met je meelopen en maak met Menselijk zakendoen hét verschil. Ondernemen op een slimme, oprechte manier en met een beetje lef. Zonder gedoe.

Wat heb jij daarvoor nodig?

Wat zeggen anderen?

Hoe jij mij gaat ervaren?

Share This