In het schuurtje van zijn vader leerde Roel Bleumer technische dingen “aan elkaar knuppe”. Zijn broertje Luc deed volop mee. Pa gaf beide jongens regelmatig een lasapparaat in de handen al toen de leeftijd van 12 nog niet eens bereikt was. Ma leerde de jongens dat gescheiden afval en alles op het gebied van milieu belangrijk is. Zo werd Volta Energy geboren.

Jaren laten startten de broers hun bedrijf. En ineens was daar het volle besef “we doen goede dingen, maar wij willen écht groots bijdragen aan de energietransitie!”

Tijdens mijn salestraining traject werd het TV programma Dregons Den ingeschakeld. Zie de uitzending via deze link: bit.ly/dragons-den-volta-energy 

Ik werd gevraagd om samen met het team een top pitch te maken. Is het gelukt? Nou en of! Roel, Luc en Daphne doen nu met de grote jongens mee. Broer Han, dank voor je grote inzet voor de verhuur sales. Dankjewel Alexander voor het filmen en de edit ervan.

Ik word hier een blij mens van!

DE LAATSTE TIPS

Wie is Sabine?

Dat is de vraag!

Warme verbinder, vernieuwend, zachte kracht en persoonlijk. Dat ben ik.

Ik geloof in Menselijk zakendoen. Bedrijven doen immers geen zaken met bedrijven, maar met de motor van het bedrijf: de mensen

Je visie op én gedachtes over sales zijn van groot belang. Hoe jij in contact treedt met jouw (potentiële) klanten ook.  Vind je sales maar lastig en gedoe en weet je niet goed hoe je het voor jezelf juist wel leuk en interessant kunt maken?

Ik vind het gaaf om ondernemers en bedrijven te helpen in hun communicatie met klanten en in het vinden en binden van nieuwe klanten.

Wat ik voor jou kan betekenen?

 

Menselijk zakendoen

 

De motor van je bedrijf? Dat zijn je mensen! Zij zorgen voor meer blije klanten en omzetgroei als logisch gevolg. Hoe goed gaat dit in jouw organisatie? Dat is de vraag waar je bij stil mag staan.

Werk aan je mindset op salesgebied en maak met Menselijk zakendoen hét verschil. Echt contact maken, op een slimme oprechte manier en met een beetje lef. Voor meer dan tevreden en terugkerende klanten. Hoe je dat doet? 

Wat zeggen anderen?

Hoe jij mij gaat ervaren?

Share This