Luciferverhaal: Pitch met passie!

Opdrachten krijgen uit je netwerk is heel goed mogelijk. Een voorwaarde daarvoor is dat mensen weten met welke vragen ze jou kunnen bellen. Bekijk het filmpje hierover dat ik opnam toen ik bij Dreamfactory werkte.

Voor jou is het meestal helder wat je voor klanten kunt betekenen. Maar weten anderen dat net zo goed?

En kunnen zij dat weer uitleggen aan anderen? De kunst van het kort vertellen hoe jij je klanten helpt.

DE LAATSTE TIPS

Wie is Sabine?

Dat is de vraag!

Warme verbinder, vernieuwend, zachte kracht en persoonlijk. Dat ben ik.

Ik geloof in Menselijk zakendoen. Bedrijven doen immers geen zaken met bedrijven, maar met de motor van het bedrijf: de mensen

Je visie op én gedachtes over sales zijn van groot belang. Hoe jij in contact treedt met jouw (potentiële) klanten ook.  Vind je sales maar lastig en gedoe en weet je niet goed hoe je het voor jezelf juist wel leuk en interessant kunt maken?

Ik vind het gaaf om ondernemers en bedrijven te helpen in hun communicatie met klanten en in het vinden en binden van nieuwe klanten.

Wat ik voor jou kan betekenen?

 

Menselijk zakendoen

 

De motor van je bedrijf? Dat zijn je mensen! Zij zorgen voor meer blije klanten en omzetgroei als logisch gevolg. Hoe goed gaat dit in jouw organisatie? Dat is de vraag waar je bij stil mag staan.

Werk aan je mindset op salesgebied en maak met Menselijk zakendoen hét verschil. Echt contact maken, op een slimme oprechte manier en met een beetje lef. Voor meer dan tevreden en terugkerende klanten. Hoe je dat doet? 

Wat zeggen anderen?

Hoe jij mij gaat ervaren?

Share This