Menselijk zakendoen

Menselijk zakendoen

Betrokken = meer resultaat!

Het heeft me altijd gefascineerd: Communicatie. En die fascinatie is tweeledig, namelijk de commerciële communicatie met de klant en de communicatie tussen collega’s onderling.

Met Dat is de Vraag! help ik jouw team van goed naar beter. Dat doe ik door ze heel praktijkgericht en met humor en plezier te helpen in hun communicatie uitingen, zodat ze veranderen van “zeg eens uhhhhhhhhh……” naar “heej, heb je daar hulp bij nodig?

Met meer dan 15 jaar hands on ervaring in sales en 12 jaar als trainer geef ik teams praktische handvatten en een gemeenschappelijke taal waarmee ze hun klanten écht vooruit helpen en zelfs een beetje durven uit te dagen.

Een goed samenwerkend team zorgt voor meer plezier. Waar plezier is volgt resultaat vanzelf!

Hoe verhoog jij het plezier van jouw team, zodat ze vaker fluitend naar hun werk gaan?

Dat is de vraag toolbox

Dat is de Vraag! heeft een enorme gereedschapskist aan tools om in te zetten en zorgt voor een passende vorm.

Knappe koppen en hun klanten

Wanneer techneuten, IT en engineers, ofwel de ‘knappe koppen van het bedrijf’ door hun klanten als vertrouwde partners worden gezien, zijn ze bij uitstek de juiste personen om zelf interessante opdrachten binnen te halen. Maar hoe stimuleer je deze knappe koppen op de juiste manier om klanten te vinden en te binden? Samen met Dreamfactory help ik je graag

Jouw team van goed naar beter?

Zorg dat mensen elkaar durven aan te spreken op hun verantwoordelijkheden en taken. Wanneer het geven van feedback (Feedforward) een dagelijkse gang van zaken wordt, kunnen ze elkaar vertrouwen, leren ze wie ze zelf zijn en worden ze steeds bewuster in de teamrol die ze hebben. 

commerciële communicatie vs communicatie tussen collega's

Wanneer communicatie tussen collega’s in verschillende (sales)teams verbetert, gaat communiceren naar klanten/cliënten automatisch makkelijker. Hoe zorg je ervoor dat ze elkaar constructief en opbouwend helpen, zodat mensen met plezier samenwerken?

Dat is de vraag! Partners

Dat is de vraag! werkt graag met een team van toptrainers. Op de pagina over Sabine kun je meer informatie vinden over haar partners

MET wie werk ik vooral?

Technische bedrijven

Startups, scale-ups en gevestigde bedrijven in de techniek waarbij onderlinge communicatie en het vinden en binden van klanten centraal staat

Zorg & welzijn

Zorginstellingen waar zelfsturing aan de orde van de dag is. Bewustwording, vertrouwen en betere samenwerking staan hoog op de wensenlijst.

DE LAATSTE TIP

Luciferverhaal: Pitch met Passie

Bij Dreamfactory vinden we het prachtig als jij opdrachten krijgt uit je netwerk. Een voorwaarde daarvoor is dat mensen weten met welke vragen ze jou kunnen bellen.

In contact komen met leuke mensen via een aanbeveling

Koude acquisitie, daar houden we bij Dreamfactory niet van. Hoe kun je dan wel in contact komen met leuke nieuwe klanten?

Dé vraag der vragen

Heel veel makkelijker dan dit kan ik het niet maken en heel veel moeilijker dan dit hoef jij het zelf niet te maken. Lekker he, was alles maar zo makkelijk…

Getraind worden op soft of hard skills?

Als organisatie kun je je centen natuurlijk niet eeuwig uit blijven geven aan training. Je moet keuzes maken en het liefste de juiste…

Toegekende waarde versus toegevoegde waarde

Ik lees veel over het feit dat je als ondernemer je “toegevoegde waarde” goed duidelijk moet maken. Maar is dat wel zo? Klopt dat wel?…

Mijn dag met Jos Burgers bij Denk Producties

Deuren werden voor me geopend: Op vrijdag 15 januari ben ik een dag op stap geweest met een van mijn inspirators, Jos Burgers

Mijn verkopers kunnen niet closen

Als teamtrainer kom ik regelmatig bedrijven tegen waarvan de directeur of de salesmanager het volgende zegt…

Als ik je maar 1 sales tip zou mogen geven…

Ik spreek regelmatig ondernemers of medewerkers van een bedrijf die een uitdaging hebben op het gebied van sales. Een voorbeeld daarvan…

Klaar met angst in ondernemen en verkopen!

Ben jij er ook zo klaar mee? Het valt me steeds meer en meer op. Iedereen leeft, werkt en verkoopt vanuit hun eigen ik…

Laat eens een stilte vallen in je verkoopgesprek

Verkoopgesprekken, die willen we allemaal. Het liefst meerdere per week. Toch? Zo een waarbij de ander….

 

Wie is Sabine?

Dat is de vraag!

 

Warme verbinder, vernieuwend, zachte kracht en persoonlijk. Dat ben ik.

Ik geloof in Menselijk zakendoen. Bedrijven doen immers geen zaken met bedrijven, maar met de motor van het bedrijf: de mensen. Met deze visie heb ik de afgelopen 15 jaar veel successen behaald binnen gevestigde bedrijven, startups en scale-ups.

Contact met je collega’s, je cliënten en je klanten. Ik vind het gaaf om de “knappe koppen” van een bedrijf te helpen in hun onderlinge communicatie en in het vinden en binden van klanten.

Wat ik voor jullie kan betekenen?

 

Hoe loopt jouw motor? Ga met plezier en zelfvertrouwen lekker aan de slag met jouw team en vul het formulier in.

Wat zeggen anderen?

Hoe jullie mij gaan ervaren?