Meer klanten vanuit de menselijke maat

Met plezier klanten vinden en binden

Alle veranderingen gaan tegenwoordig razendsnel. Ook communicatie en sales verandert. Klanten willen steeds meer en verwachten ook steeds meer. Hoe gaat jouw organisatie om met de druk die dit met zich meebrengt? En met de manier van interactie met elkaar en met je klanten? Dat is de Vraag! Het antwoord op al die veranderingen?

Menselijk zakendoen!

  • Vinden jullie het lastig om een kundige en volwaardige gesprekspartner te zijn?
  • Is jullie conversie nog niet naar wens?
  • Ontbreekt het aan lef in jullie sales strategie?
  • Doe je de dingen zoals je ze altijd al deed, met telkens hetzelfde teleurstellende resultaat?
  • Hebben jullie er nog geen lol in en is sales eerder een noodzakelijk kwaad?
  • Weten jullie niet goed hoe je een koopgesprek dusdanig kunt aanpakken, dat de klant gewoon niet om jullie heen kan?
  • Is klanten vinden en binden lastig voor jullie?
  • Vinden jullie goed samenwerken in het team en met klanten een uitdaging?

Communiceren kun je leren en goed samenwerken ook, voor meer impact

Menselijk zakendoen. Daar draait het om. Dat je goed luistert en nog belangrijker: Goed weet wat er speelt bij jouw (potentiële) klant en in je eigen team. Als je weet waar de angel zit, kun je hem er uithalen.

Met een beetje lef en meer plezier de sales aanpakken en contact maken met jouw (potentiële) klanten, op een manier die bij jullie past.

Je zult zien dat oprechte betrokkenheid veel oplevert. Het in kunnen zetten van de juiste hard- en softskills ook.

De meest interessante investering die je kunt doen als ondernemer?

Investeer in de manier waarop je mensen omgaan met klanten en met elkaar!

Wat doen jullie als team al goed en wat nog niet? Dat is de Vraag! Welke skills hebben echt aandacht nodig om het gewenste resultaat van de organisatie te bereiken?

Ik help jou en je team commerciëler, slimmer, oprechter en meer gestructureerd werken, met het oog op de groei in meer blije klanten. Einde gedoe.

Koffie?

Neem contact op voor een goed gesprek!

 

Referentie van Roel Bleumer oprichter Volta Energy, Start-up in de energietransitie

Sabine kwam vanuit het programma van InnoEnergy bij ons terecht. Als ik eerlijk ben dacht ik dat ik dit soort ‘dingen’ niet nodig had. Hoe minder waar bleek dit te zijn. Sabine is ontzettend aardig maar ook streng wanneer nodig. Ze past haar gehele programma af op wat je nodig hebt in plaats van een programma af te draaien. Het is een ontzettend intensief maar mega leerzaam traject, waar ik achteraf op terug kijk als ontzettend nodig en heeft mij een geheel nieuwe manier geleerd in zakendoen. Ik heb het gevoel dat ik door Sabine als persoon ontzettend ben gegroeid. Niet de uitkomst die je vooraf verwacht maar wel ontzettend waar. Bedankt Sabine!

Sabine de Bruijn Business coaching ZZP

Zelfstandig ondernemer

Oprecht, bezield en met lef ondernemen. Zonder gedoe. Sales die bij jou past met Menselijk zakendoen. Voor meer blije klanten!

Sabine de Bruijn teamtraining sales

Ondernemer met een team

Je team groeit, jij groeit en je klant groeit. Daarmee ook het gedoe. 

Samen met jullie pak ik het gedoe aan in sales en in het team.

Wie is Sabine?

Dat is de vraag!

Ik geloof in Menselijk zakendoen. Bedrijven doen immers geen zaken met bedrijven, maar met de mensen

Ondernemen en lef gaan samen. Telkens wanneer ik mijn “lefknop” gebruik, ontstaan er nieuwe mogelijkheden. Soms heb je lef nodig om écht jezelf te zijn en andere keren heb je lef nodig om onbegrensde mogelijkheden te ontdekkenDit gun ik jou ook.

Ik zag in mijn ondernemersfamilie veel onmacht. Als professional heb ik geleerd dat de oplossing in de kern te vinden is. Wat is de eigenlijke vraag? 

Zeker in de zakenwereld vermijden we vaak echtheid. Wanneer jij de dingen anders gaat zien, krijg je ander resultaat. 

Ik ben zakelijk op mijn mooist als ik iets mag aanraken dat ontroert. Als we de kern te pakken hebben, ontstaat er helderheid. Vaak valt er dan zichtbaar een last van de schouders. Einde gedoe. Er is plaats gemaakt voor heldere communicatie, plezierige samenwerking en meer blije klanten.

Wat ik voor jou kan betekenen?

 

Wat zeggen anderen?

Hoe jij mij gaat ervaren?

Share This