Meer klanten vanuit de menselijke maat

Met plezier klanten vinden en binden

Alle veranderingen gaan tegenwoordig razendsnel. Ook communicatie en sales verandert. Klanten willen steeds meer en verwachten ook steeds meer. De klantervaring staat voorop en klanten krijgen is anders dan 10 jaar geleden. Gaat jouw organisatie hier al in mee? Het antwoord op al die veranderingen?

Menselijk zakendoen!

  • Vinden jullie het lastig om een kundige en volwaardige gesprekspartner te zijn?
  • Is jullie conversie nog niet naar wens?
  • Hebben jullie er nog geen lol in en is sales eerder een noodzakelijk kwaad?
  • Weten jullie niet goed hoe je een koopgesprek dusdanig kunt aanpakken, dat de klant gewoon niet om jullie heen kan?
  • Is klanten vinden en binden lastig voor jullie?
  • Vinden jullie goed samenwerken in het team en met klanten een uitdaging?

Zijn jullie toe aan Menselijk Zakendoen? Dat is de Vraag!

De juiste vragen stellen en goed leren luisteren

Menselijk zakendoen. Daar draait het om. Dat je goed luistert en nog belangrijker: Goed weet wat er speelt bij jouw (potentiële) klant. Om dan vervolgens een écht passend aanbod te bieden aan jouw klant en er goede klant relaties aan over te houden. Je wilt de klankverwachting overtreffen.

Met een beetje lef en meer zelfvertrouwen en plezier de sales aanpakken en contact maken met jouw (potentiële) klanten, op een manier die bij jullie past!

Je leert een win-win situatie creëren die je naar het volgende niveau brengt in je organisatie. Je zult zien dat oprechte betrokkenheid je veel oplevert.

De meest interessante investering die je kunt doen?

Investeer in hoe je mensen omgaan met klanten en klanten van de toekomst!

Laten we het gesprek aangaan om te kijken wat jullie al goed doen en waar verandering en verbetering nodig is in de manier waarop jullie zaken doen. Welke soft- en hardskills echt aandacht nodig hebben om het gewenste resultaat van de organisatie te bereiken.

Koffie?

Neem contact op en we gaan een goed gesprek aan!

 

Referentie van Roel Bleumer oprichter Volta Energy, Start-up in de energietransitie:

Sabine kwam vanuit het programma van InnoEnergy bij ons terecht. Als ik eerlijk ben dacht ik dat ik dit soort ‘dingen’ niet nodig had. Hoe minder waar bleek dit te zijn. Sabine is ontzettend aardig maar ook streng wanneer nodig. Ze past haar gehele programma af op wat je nodig hebt in plaats van een programma af te draaien. Het is een ontzettend intensief maar mega leerzaam traject, waar ik achteraf op terug kijk als ontzettend nodig en heeft mij een geheel nieuwe manier geleerd in zakendoen. Ik heb het gevoel dat ik door Sabine als persoon ontzettend ben gegroeid. Niet de uitkomst die je vooraf verwacht maar wel ontzettend waar. Bedankt Sabine!

Sabine de Bruijn Business coaching ZZP

ZZP & Ondernemers

Vind je sales een noodzakelijk kwaad? Geef je sales een boost met Menselijk zakendoen! Krijg met plezier de klanten die bij jou passen en een nieuwe mindset op sales gebied!

Sabine de Bruijn teamtraining sales

Start-ups en het MKB

Leer ook een prettige én succesvolle manier van samenwerken en zakendoen. Niemand heeft gezegd dat het niet leuk mag zijn! Op maat verzorgde trainingen voor teams.

Wie is Sabine?

Dat is de vraag!

Warme verbinder, vernieuwend, zachte kracht en persoonlijk. Dat ben ik.

Ik geloof in Menselijk zakendoen. Bedrijven doen immers geen zaken met bedrijven, maar met de motor van het bedrijf: de mensen

Je visie op én gedachtes over sales zijn van groot belang. Hoe jij in contact treedt met jouw (potentiële) klanten ook.  Vind je sales maar lastig en gedoe en weet je niet goed hoe je het voor jezelf juist wel leuk en interessant kunt maken?

Ik vind het gaaf om ondernemers en bedrijven te helpen in hun communicatie met klanten en in het vinden en binden van nieuwe klanten.

Wat ik voor jou kan betekenen?

DE LAATSTE TIPS

 

Wat zeggen anderen?

Hoe jij mij gaat ervaren?

Share This