Training & Coaching meer klanten met de menselijke maat

Meer plezier in het vinden en binden van klanten

Alle veranderingen gaan tegenwoordig razendsnel. Ook communicatie en sales verandert. Klanten willen steeds meer en verwachten ook steeds meer. De klantervaring staat voorop en klanten krijgen is anders dan 10 jaar geleden. Gaat jouw organisatie hier al in mee? Het antwoord op al die veranderingen? 

 

Menselijk zakendoen!

 

  • Vinden jullie het lastig om een kundige en volwaardige gesprekspartner te zijn voor jullie nieuwe en bestaande relaties?
  • Weten jullie niet goed hoe je een koopgesprek dusdanig kunt aanpakken, dat de klant echt niet om jullie heen kan en graag met jullie diensten wil werken?
  • Is klanten vinden en binden lastig voor jullie, of weten jullie simpelweg nog niet hoe dit slim en efficiënt aan te pakken?
  • Weten jullie nog niet goed hoe je aan nieuwe klanten kunt komen, wat er voor nodig is en hoe je dit efficiënt en met plezier kunt opzetten?
  • Vinden jullie goed samenwerken in het team en met klanten nog een uitdaging?

 

Zijn jullie toe aan Menselijk Zakendoen? Dat is de Vraag!

 

 

Luisteren & vragen

Menselijk zakendoen. Daar draait het om. Dat je goed luistert en nog belangrijker: de juiste vragen weet te stellen in je (commerciële) gesprekken. Om vervolgens een écht passend aanbod te bieden aan jouw klant en er goede relaties aan over te houden. Je wilt de klankverwachting overtreffen.

Met een beetje lef en meer zelfvertrouwen en plezier de sales aanpakken en contact maken met jouw (potentiële) klanten, op een manier die bij jullie past!

Je leert een win-win situatie creëren die je naar het volgende niveau brengt in je organisatie.

De meest interessante investering die je kunt doen?

Investeer in hoe je mensen omgaan met klanten en klanten van de toekomst!

Meer weten?

Laten we het gesprek aangaan om te kijken wat jouw mensen reeds goed doen, waar ze nog in kunnen verbeteren en welke soft- en hardskills echt aandacht nodig hebben om het gewenste resultaat van de organisatie te bereiken.

Neem contact op en we gaan een goed gesprek aan!

Wie en hoe help ik?

Sabine de Bruijn Business coaching ZZP

ZZP & Ondernemers

Vind je sales een noodzakelijk kwaad? Geef je sales een boost met Menselijk zakendoen! Krijg met plezier de klanten die bij jou passen en een nieuwe mindset op sales gebied!

Sabine de Bruijn teamtraining sales

Start-ups in de Energietransitie

Leer ook een prettige én succesvolle manier van samenwerken en zakendoen. Niemand heeft gezegd dat het niet leuk mag zijn! Op maat verzorgde trainingen voor teams.

Wie is Sabine?

Dat is de vraag!

Warme verbinder, vernieuwend, zachte kracht en persoonlijk. Dat ben ik.

Ik geloof in Menselijk zakendoen. Bedrijven doen immers geen zaken met bedrijven, maar met de motor van het bedrijf: de mensen

Je visie op én gedachtes over sales zijn van groot belang. Hoe jij in contact treedt met jouw (potentiële) klanten ook.  Vind je sales maar lastig en gedoe en weet je niet goed hoe je het voor jezelf juist wel leuk en interessant kunt maken?

Ik vind het gaaf om ondernemers en bedrijven te helpen in hun communicatie met klanten en in het vinden en binden van nieuwe klanten.

Wat ik voor jullie kan betekenen? 

DE LAATSTE TIPS

 

Wat zeggen anderen?

Hoe jij mij gaat ervaren?

Share This