Waarom stuur je geen offerte na een 1e gesprek?

Het koopgesprek nu en het verkoopgesprek van vroeger zijn erg verschillend. Waar je vroeger een dialoog kon afsteken over hoe fantastisch jouw dienst/product is, is er nu iets heel anders nodig binnen sales waar het om grote orders/investeringen gaat.

Ik leg je uit waarom het b.v. niet zo slim is om meteen een offerte op te stellen na je eerste contact. En andere tips over de opbouw van jouw koopgesprekken.

DE LAATSTE TIPS

Wie is Sabine?

Dat is de vraag!

Warme verbinder, vernieuwend, zachte kracht en persoonlijk. Dat ben ik.

Ik geloof in Menselijk zakendoen. Bedrijven doen immers geen zaken met bedrijven, maar met de motor van het bedrijf: de mensen

Je visie op én gedachtes over sales zijn van groot belang. Hoe jij in contact treedt met jouw (potentiële) klanten ook.  Vind je sales maar lastig en gedoe en weet je niet goed hoe je het voor jezelf juist wel leuk en interessant kunt maken?

Ik vind het gaaf om technische Start-ups in de energietransitie te helpen in hun communicatie onderling en in het vinden en binden van klanten.

Wat ik voor jullie kan betekenen? 

 

Menselijk zakendoen

De motor van je bedrijf? Dat zijn je mensen!

Zakendoen gebeurt binnen elke organisatie. Van klein tot groot, van klanten  tot collega’s: je wilt samen iets gaafs bereiken. Met meer blije klanten en omzetgroei als logisch gevolg.

Werk aan je mindset op salesgebied en maak met Menselijk zakendoen hét verschil. Echt contact maken, op een slimme oprechte manier en met een beetje lef. Voor meer dan tevreden en terugkerende klanten. Hoe je dat doet? 

Wat zeggen anderen?

Hoe jij mij gaat ervaren?

Share This